SUZUKI, آموزش, درب اتوماتیک

راهنمای نصب جک درب اتوماتیک سوزوکی SUZUKI

جک پارکینگی سوزوکی مدل sz-400 از سال ۱۳۹۴ به بازار معرفی شده است و طی این مدت توانسته نظر افرادی که به دنبال جک پارکینگ ارزان قیمت هستند را به خود جلب کند. راهنمای نصب جک درب اتوماتیک سوزوکی SUZUKI

مدار فرمان جک درب اتوماتیک سوزوکی

جک برقی سوزوکی از مدار فرمان پیشرفته ای بهره می برد. این مدار فرمان تقریباً هرآنچه مدار کنترل یک جک پارکینگی باید داشته باشد را دارد و طیف وسیعی از تنظیمات گوناگون از جمله کاهش سرعت جک در انتهای مسیر حرکت درب، فرمان دادن مستقیم به قفل برقی، تشخیص برخورد درب با مانع و تنظیمات مجزای زمان باز و بسته شدن در آن وجود دارد. ریموت کنترل موجود در پکیج از نوع کد ثابت ۴۳۳ مگاهرتز می باشد. مزیت این ریموت کنترل قیمت ارزان آن و نقطه ضعف آن امکان تداخل امواج آن با ریموت کنترل پارکینگ ساختمان های جانبی می باشد.

 

موتور و گیربکس جک درب پارکینگ سوزوکی

این جک درب پارکینگی با کورس حرکتی ۴۰۰ میلیمتر قابل نصب بر روی درب پارکینگ با طول هر یک لنگه ۲۵۰ سانتیمتر (۵۰۰ سانتیمتر دولنگه) می باشد، زاویه بازشوی لنگه های درب حداکثر ۱۲۰ درجه می باشد و با توجه به گشتاور ۲۸۰۰ N/m موتور، جک سوزوکی مناسب نصب بر روی درب با حداکثر وزن هر یک لنگه ۲۸۰ کیلوگرم (وزن مجموع دولنگه درب ۵۶۰ کیلوگرم) می باشد. با توجه به سیکل کاری پایین جک سوزوکی نصب آن برای درب پارکینگ آپارتمانهای کم واحد با تردد خودروی متوسط به پایین توصیه می شود.

 

راهنمای نصب جک درب اتوماتیک سوزوکی SUZUKI را اینجا دانلود کنید

راهنمای نصب جک درب اتوماتیک سوزوکی SUZUKI S-400

 

جک برقی ریلی درب پارکینگ سوزوکی مدل SZ-2000 ساخت شرکت سوزوکی یک درب ریموتی خوش ساخت و بسیار پرکاربرد این شرکت است . این جک برقی پارکینگ به واسطه گارانتی تعویض و تعمیر بلند مدت اعتماد بسیاری راجلب کرده و با تغییراتی که در مدار کنترل و جک ها ایجاد کرده گام مهمی در برطرف کردن مشکلات جزئی گذشته خود برداشته . این جک برقی برای درب هایی تا وزن ۲۰۰۰ کیلوگرم مناسب است .

امکانات کلی سوزوکی مدل  SZ-2000

۱- مناسب تردد ساختمان تا ۳۰ واحد

۲- مجهز به ریموت ، فلاشر و فتوسل

۳- تحمل وزن تا ۲۰۰۰ کیلوگرم

۴- دارای ۴ متر ریل

۵- دارای ۲ سرعت اولیه و ثانویه

۶- حرکت یکنواخت و بی صدا

۷- دارای کارت گارانتی و راهنمای فارسی

۸- قابلیت ترمز گیری در برابر برخورد با موانع

 

راهنمای نصب جک درب اتوماتیک سوزوکی SUZUKI را اینجا دانلود کنید

راهنمای نصب درب اتوماتیک سوزوگی SZ-2000

 

 

نظرات خود درباره مطالب سایت  با ما در میان بگذارید و برای خرید یا راهنمایی با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *