شرایط تعویض کالا و گارانتی :

ایراد و مشکل فنی کالا تا 7 روز امکان اطلاع رسانی جهت بازگرداندن کالا دارد، در صورت حفظ جعبه اصلی و مخدوش نشدن آن، ارائه این سرویس امکان پذیر است. ایراد های ناشی از استفاده نادرست کاربر از کالا خارج از محدوده این سرویس می باشد.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد می بایست حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود. حفظ جعبه و سلامت کالا جهت استفاده از این شرایط الزامی می باشد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی که کالا هنوز ارسال نشده باشد باید انصراف خود را از خرید سریعا اطلاع بدهد. اگر انصراف پس از دریافت کالا صورت بگیرد، حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را اعلام نماید. در این حالت، نیاز به تایید کارشناس خدمات پس از فروش خواهد بود و ضمنا کالا می بایست به صورت پلمپ باشد.

در صورتی که در زمان استفاده از محصولات متوجه وجود مشکل یا نقصی در کالا بشوید، خدمات مربوط به گارانتی کالا قابل استفاده خواهد بود. استفاده از گارانتی محصول خریداری شده بر اساس نوع گارانتی آن محصول مشخص می شود. اطلاعات کلی در مورد گارانتی محصول در توضیحات محصول موجود می باشد.