dahua, دوربین مداربسته, نرم افزار دوربین مداربسته داهوا, نرم افزارها

نرم افزار کانفیگ دوربین مدار بسته ConfigTool داهوا

کمپانی Dahua Technology در سال ۲۰۰۱ بنیانگذاری شد و فعالیت های خود را در عرصه تولید سیستم های نظارت تصویری و امنیتی آغاز نمود. درآمد شرکت داهوا در سال ۲۰۱۶ بالغ بر ۲٫۱ میلیون دلار بوده و حدود ۱۱۰۰۰ کارمند و تعداد ۳۵ شرکت وابسته در سراسر جهان دارد. محصولات کمپانی Dahua شامل دوربین مدار بسته HDCVI، دوربین مداربسته تحت شبکه، راه‌حل‌های HDCVI (پکیج آماده analog-to-HD)، دستگاه DVR وNVR، دوربین مداربسته چرخشی PTZ یا اسپیددام، دوربین مداربسته فیش آی (Fish-eye) و غیره است.

شرکت داهوا تکنولوژی بر اساس گزارش IHS در سال ۲۰۱۵، دومین سهم بزرگ بازار دوربین مداربسته را داشته و دارد. راه حل های داهوا از دوربین های مدار بسته با کیفیت و پیشرفته گرفته تا نرم افزار نظارت تصویر و انتقال تصویر، کیفیت، اطمینان و ثبات بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

 

با اینکه محصولات شرکت Dahua مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند. محصولات داهوا قابل نصب و استفاده در مراکز، صنایع و کسب‌ و کارهای زیادی مانند بانک ها و موسسه های مالی اعتباری، فروشگاه های زنجیره‌ای و مغازه های خرده فروشی، کارخانه ها، هتل ها و مسافرخانه ها، مراکز تفریحی، سالن ها و استادیوم های ورزشی، ورزشگاه ها، جاده ها و شهرها، صنعت حمل و نقل و بسیاری صنایع دیگر هستند.

 

شرکت Dahua با تولید محصولات پیشرفته و پیشگام در صدد ایجاد ارتباط طولانی مدت با شرکا و شرکت های وابسته خود در سراسر جهان است. داهوا برای دستیابی به این مهم از تیم R&D (تحقیق و توسعه) شامل ۳۰۰۰ متخصص بهره می‌برد و تاکنون حدود ۶۰۰ ثبت اختراع (پتنت) داشته است.

بعد از گذشت حدود ۲۰ سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در ۱۷ کشور دنیا نماینده دارد.

ویژگی های نرم افزار دوربین مدار بسته داهوا

– پیکربندی و نظارت آنی دستگاه‌ NVR و دوربین های مدار بسته IP (تحت شبکه) و همچنین پشتیبانی تنظیمات ویدئویی در شبکه

– تنظیم و رمزگذاری دوربین های مدار بسته و دستگاه ها (مانند NVR)

– نمایش سریال، ورژن و مدل دستگاه

– بروزرسانی برنامه دستگاه

– نمایش اطلاعات دستگاه

– دسته بندی پارامترهای دستگاه پیکربندی

 

نرم افزار را اینجا دانلود کنید

نرم افزار کانفیگ دوربین مدار بسته ConfigTool داهوا

 

نظرات خود درباره مطالب سایت را با ما در میان بگذارید و برای خرید یا راهنمایی با ما تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *