dahua, دوربین مداربسته, نرم افزار دوربین مداربسته داهوا

نرم افزار مدیریت و انتقال تصویر دوربین های مداربسته smart pss داهوا

دوربین مداربسته تصویر محیط را ضبط کرده و برای ذخیره سازی به دستگاه DVR ارسال می‌کند. دستگاه دی وی آر نیز تصاویر دریافت شده را بر روی هارد دیسک خود ذخیره می‌کند. کاربر از طریق دستگاه DVR می‌تواند تصاویر ذخیره شده روی هارد دستگاه را مشاهده و بررسی کند. فریم ور نرم افزاری است که روی دستگاه دی وی ار نصب شده و کاربر با تعامل با این برنامه می‌تواند به مشاهده و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته نصب شده بپردازد. نرم افزار smart pss داهوا

هر شرکت برای دستگاه های DVR خود نرم افزار خاصی طراحی کرده و روی دستگاه نصب می‌کند. شرکت سازنده بطور مستمر ایرادهای برنامه را گرفته و یا امکانات جدیدی به آن اضافه می‌کند و هر چند ماه نسخه جدیدی از نرم افزار را عرضه می‌کند. کاربر برای استفاده هرچه بهتر از تجهیزات، لازم است که فریم ور دستگاه DVR خود را بطور مداوم بروزرسانی کند.

نرم افزار مدیریت و انتقال تصویر دوربین های مداربسته smart pss داهوا

 

از اینجا دانلود کنید

 

نرم افزار مدیریت و انتقال تصویر دوربین های مداربسته smart pss داهوا

 

شرکت داهوا تکنولوژی بر اساس گزارش IHS در سال ۲۰۱۵، دومین سهم بزرگ بازار دوربین مداربسته را داشته و دارد. راه حل های داهوا از دوربین های مدار بسته با کیفیت و پیشرفته گرفته تا نرم افزار نظارت تصویر و انتقال تصویر، کیفیت، اطمینان و ثبات بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

 

با اینکه محصولات شرکت Dahua مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند. محصولات داهوا قابل نصب و استفاده در مراکز، صنایع و کسب‌ و کارهای زیادی مانند بانک ها و موسسه های مالی اعتباری، فروشگاه های زنجیره‌ای و مغازه های خرده فروشی، کارخانه ها، هتل ها و مسافرخانه ها، مراکز تفریحی، سالن ها و استادیوم های ورزشی، ورزشگاه ها، جاده ها و شهرها، صنعت حمل و نقل و بسیاری صنایع دیگر هستند.

 

شرکت Dahua با تولید محصولات پیشرفته و پیشگام در صدد ایجاد ارتباط طولانی مدت با شرکا و شرکت های وابسته خود در سراسر جهان است. داهوا برای دستیابی به این مهم از تیم R&D (تحقیق و توسعه) شامل ۳۰۰۰ متخصص بهره می‌برد و تاکنون حدود ۶۰۰ ثبت اختراع (پتنت) داشته است.

بعد از گذشت حدود ۲۰ سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در ۱۷ کشور دنیا نماینده دارد.

نظرات خود درباره مطالب سایت را با ما در میان بگذارید و برای خرید یا راهنمایی با ما تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *