آموزش, قفل دیجیتال

 قفل الکترونیکی کمدی

 قفل الکترونیکی کمدی یکی از پیشرفت‌های اخیر در حفظ امنیت کمدها و جالباسی‌های جدید محسوب می‌شود، که فقط با استفاده از قفل‌های الکترونیکی و پس از تأیید سیستم باز می‌شوند. استفاده از قفل الکترونیکی کمدی محدودیت خاصی ندارد و علاوه بر منزل، در مجموعه‌های ورزشی، استخر، سونا، سالن‌های بدن‌سازی، هتل‌ها، ‌ رختکن‌ها و انواع کمدهای چوبی، فلزی، MDF و …کاربرد دارند.

 قفل الکترونیکی کمدی

قفل الکترونیکی یا به عبارت دیگر قفل برقی انواع مختلفی دارد که هریک، کاربردهای متفاوتی در مکانهای مختلف دارد و متناسب با هر سلیقه ای، دارای تنوع است. نحوه کار قفل برقی به این صورت است که زمانی که قفل بر روی درب بسته شود به چند روش مختلف می تواند هویت شخص تایید گردد و قفل باز شود. این قفل ها دارای انواع مختلف شامل قفل اثرانگشت، قفل رمز، قفل کارت، قفل مچ بند، قفل تشخیص چهره، قفل تگ خودرو، قفل موبایلی از راه دور، قفل با تگ دسته کلید و قفل آنلاین می باشد.
قفل های الکترونیکی در میان مردم به نام قفل برقی، قفل هوشمند، قفل هتلی، قفل ضد سرقت، قفل کارتی، قفل اثرانگشتی، قفل تشخیص چهره و قفل باشگاهی و قفل استخری معروف هستند.

 

قفل الکترونیکی کمدی

قفل‌های الکترونیکی کمدی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند و باوجود امنیت بالا، قابلیت همخوانی با انواع رنگ‌های دکوراسیون را دارند. این قفل‌ها کوچک و جمع‌وجور بوده و به‌راحتی به درب کمد وصل می‌شوند، بنابراین استفاده از آن دردسر چندانی ندارد و با یک اشاره ساده باز می‌شوند.
قفل‌های الکترونیکی کمدی نیازی به اتصال به برق یا اتصال به کامپیوتر ندارند و جریان خود را به کمک یک باطری خارجی تأمین می‌کنند. استفاده از باطری در این قفل‌ها باعث می‌شود که خبری از سیم‌پیچی‌های پیچیده نباشد و فضای کمتری از کمد اشغال شود. این باطری‌ها قابل تعویض هستند و پس از اتمام می‌توان آنها را جایگزین کرد.

قفل الکترونیکی کمد

قفل دیجیتال کمد

قفل‌های الکترونیکی کمدی(قفل دیجیتال کمد) مجهز به یک صفحه ریدر هستند که می‌تواند کلیدهای الکترونیکی را بخواند و نسبت به آن عکس‌العمل نشان دهد. برای باز کردن قفل‌های الکترونیکی کمدی وسایل مختلفی مانند کارت، جاسوئیچی ، دستبند و تگ استفاده می‌شود که معمول‌ترین آنها دستبندها هستند.
قفل‌های الکترونیکی کمدیدارای حافظه هوشمند است و کاربر می‌تواند تعداد مشخصی کلید برای آن تعریف کند، تا در این صورت چند نفر به کمد دسترسی داشته باشند. این قفل‌ها قابلیت تعریف ۳۵ کلید الکترونیکی را دارند، این قابلیت باعث می‌شود، به‌عنوان‌مثال یک خانواده بتوانند کلید کمد را داشته باشند.

 

خرید قفل الکترونیکی کمد

قفل‌های الکترونیکی کمدی علاوه بر کلیدهای اختصاصی، دارای شاه‌کلید یا کلید مادر نیز هستند که می‌تواند همه قفل‌ها را باز کند. معمولاً شاه‌کلید در اختیار صاحب اصلی یا والدین قرار می‌گیرند، که به هنگام گم‌شدن قفل اختصاصی بتوانند درب قفل را باز کنند و اطلاعات آن را مجدداً بازنویسی کنند.
نکته مهم در مورد قفل‌های الکترونیکی کمدی عکس‌العمل سریع و خراب نشدن آنهاست. هنگام نزدیک شدن دستبند به قفل الکترونیکی در کسری از ثانیه باز می‌شود. در ضمن چون عمل مکانیکی در این قفل‌ها انجام نمی‌شود احتمالاً خراب شدنان وجود ندارد.
قفل‌های الکترونیکی کمدی مقاومت حرارتی بالایی دارند و در شرایط جغرافیایی مختلف به کار می‌روند. همچنین این دستبندها می‌توانند رطوبت بین ۲۰ تا ۷۰ درصد را تحمل کنند.
با این توضیحات میتوان به قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد این گونه قفل های پی برد.

خرید قفل الکترونیکی کمدی

خرید قفل کمد باشگاهی

قفل های استخری یا به اصطلاح قفل باشگاهی به قفل هایی که بر روی درب کمد نصب و راه اندازی میشود. این قفل های الکترونیکی علاوه بر امنیت بالا، ظاهر زیبایی نیز دارد. در استخر ها برای افرادی که وسایل خود را در کمد های استخری قرار میدهد، امنیت بسیار قابل توجه میباشد از این رو از این قفل های استخری استفاده میشود. قیمت قفل های استخری با توجه به نوع و جنس و همچنین ضد آب بودن آن متفاوت است. قفل های الکترونیکی آنلاین با استفاده از تکنولوژی بیسیم توانسته ددر استخر ها و مکان هایی که امکان کابل کشی در آنجا میسر نیست نصب و راه اندازی شود.

 

قیمت قفل الکترونیکی استخری

اگر تصمیم گرفته اید با نصب قفل استخری امنیت باشگاه و استخر یا هر فضای تفریحی و ورزشی ای که مدیریت می کنید را افزایش دهید و رضایت مشتریان خود را تامین کنید و در آمد بیشتری داشته باشید ، می توانید با ما تماس بگیرید .

 

نظرات خود درباره محصولات را با ما در میان بگذارید و برای خرید یا راهنمایی با ما تماس حاصل فرمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *