آموزش, الکتروپیک, درب اتوماتیک

راهنمای نصب جک درب پارکینگ یوتاب الکتروپیک Utab

جک درب پارکینگ یوتاب الکتروپیک Utab یک جک پارکینگی ۲۴ ولت است که برای پارکینگ های با تردد کم مناسب می باشد.با توجه به موتور ۲۴ ولت این جک پارکینگی می توانید با پرداخت هزینه ای اندک به آن مدار شارژر و باطری بک آپ اضافه نمایید، در واقع این باطری بک آپ مانند برق اضطراری UPS عمل نموده و در هنگام قطع برق می توانید چندین مرتبه درب را توسط باطری باز و بسته نمایید. جک درب پارکینگ یوتاب الکتروپیک Utab

پکیج جک درب پارکینگ یوتاب Utab

جک پارکینگی Utab دارای بسته بندی خوبی است و احتمال ضربه خوردن قطعات در هنگام حمل خیلی کم است ولی ابعاد بزرگ بسته بندی آن کمی مشکل ساز است. این مجموعه جک برقی درب پارکینگ بصورت پیش فرض دارای کالاهایی به شرح زیر می باشد:

• دو عدد جک درب الکتروپیک مدل یوتاب

• باکس پلاستیکی بهمراه مدار فرمان آنالوگ

• دو عدد ریموت کنترل ۴۳۳ مگاهرتز ۴ کانال

• دو عدد فتوسل بعنوان سنسور ایمنی

• چراغ چشمکزن با لامپ رشته ای

• متعلقات نصب

 

مدار فرمان جک درب اتوماتیک پارکینگ یوتاب

جک پارکینگی یوتاب دارای یک مدار فرمان آنالوگ می باشد که اگر این مدار دچار مشکل شود عیب یابی آن اندکی دشوار و زمانبر است. از معایب این جک سرعت پایین حرکت و مکانیزم تک سرعته آن است. البته با توجه به سرعت حرکت کم مکانیزم تک سرعته باعث کوبیده شدن درب نمی شود و از این نظر مشکلی وجود ندارد. از مزیت های آن میتوان به فرمان دادن مستقیم به قفل برقی و تشخیص برخورد درب با مانع اشاره نمود. ریموت کنترل موجود در پکیج از نوع کد ثابت ۴۳۳ مگاهرتز می باشد. مزیت این ریموت کنترل قیمت ارزان آن و نقطه ضعف آن امکان تداخل امواج آن با ریموت کنترل پارکینگ ساختمان های جانبی می باشد.

 

بازوی جک درب پارکینگ یوتاب Utab

بازوی جک برقی یوتاب بسیار معمولی است و از کیفیت متوسطی برخوردار است. این جک درب پارکینگی با کورس حرکتی ۴۰۰ میلیمتر قابل نصب بر روی درب پارکینگ با طول هر یک لنگه ۲۵۰ سانتیمتر (۵۰۰ سانتیمتر دولنگه) می باشد، زاویه بازشوی لنگه های درب حداکثر ۱۲۰ درجه می باشد و با توجه به گشتاور ۲۰۰۰ N/m موتور، جک پارکینگ Utab الکتروپیک مناسب نصب بر روی درب با حداکثر وزن هر یک لنگه ۲۵۰ کیلوگرم (وزن مجموع دولنگه درب ۵۰۰ کیلوگرم) می باشد. با توجه به سیکل کاری پایین جک یوتاب، نصب آن برای درب پارکینگ آپارتمانهای کم واحد با تردد خودروی متوسط به پایین توصیه می شود. از نقاط ضعف آن باید به وجود سیستم میکروسوئیچ اشاره نمود که ممکن است بعد از مدتی تنظیم آن بهم بریزد و جک نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد، همچنین کار با خلاص کن این جک پارکینگی بسیار دشوار است. لازم بذکر است با توجه به ولتاژ ۲۴ ولت موتور این جک پارکینگی میتوان با خرید مدار شارژر و باطری بک آپ در هنگام قطع برق همچنان با استفاده از ریموت کنترل درب را باز و بسته نمود و نیازی به استفاده از خلاص کن نباشد.

 

راهنمای نصب را اینجا دانلود کنید

راهنمای نصب جک درب پارکینگ یوتاب الکتروپیک Utab

 

 

نظرات خود درباره مطالب سایت  با ما در میان بگذارید و برای خرید یا راهنمایی با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *