Hero, دوربین مداربسته

دوربین مداربسته هیرو (Hero)

امروز قصد داریم شما را با یکی از دسته دوربین های ایرانی با قیمت ارزان و مناسب با تنوع پیکیج ها و محصولات فراوان با نام دوربین مداربسته هیرو (Hero) آشنا کنیم

شرکت آسان تجارت پارسی تولید کننده دوربین مداربسته هیرو (Hero) در ایران 

از آنجایی که رونق تولید داخلی همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های کارآفرینان بوده است، شرکت آسان تجارت پارسی در سال ۱۳۹۷ با داشتن یک کارنامه موفق ۹ ساله و در حال رشد در صنعت سیستم‌های آی‌تی و تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی تاسیس شد. شرکت آسان تجارت پارسی با همکاری چندین مجموعه بزرگ دیگر در راستای درک نیاز عمومی جامعه امروز و دسترسی سخت و گران قیمت به سیستم های مداربسته برای هموطنان عزیر اقدام به تولید انبوه دوربین های مداربسته ارزان و بسیار با کیفیت نمود که در حال حاضر با نام تجاری Hero در اختیار کاربران قرار گرفته است اما آنچه قابل توجه است تلاش مدیران این مجموعه در راستای تولید دوربین های مداربسته با کیفیت بسیار بالا و ارزان قیمت است که پس از مراحل بسیار تخصصی و فنی و تست های بسیار زیاد این محصول را به دست کاربران می رساند و نکته بسیار مهم پشتیبانی و همچنین ارایه خدمات پس از فروش و بیمه محصولات این شرکت است که برای کاربران با انواع مصارفشان مانند مصارف خانگی مصارف شغلی و غیره بسیار حائز اهمیت است که بتوانند یک دوربین مدار بسته با کیفیت و ضمنا ارزان و در عین حال مطابق با استانداردهای روز دنیا را با صرف کمترین هزینه دریافت و استفاده نمایند.

دوربین مدار بسته هیرو hero یک دوربین قهرمان

قهرمان همیشه در بین مردم کسی بوده است که بیشتر معیارهای برگزیده بودن را دارا است دوربین مداربسته هیرو که به تازگی روانه بازار سیستم های حفاظتی شده است تمام ویژگی های یک قهرمان در این حوزه را دارد. این سری دوربین های ارزان و با کیفیت ایرانی با نام hero در حال حاضر با تولید سالانه بیشتر از ۲۰۰۰۰ هزار دوربین مدار بسته با کیفیت و ارزان جایگاه خوبی را در این زمینه در میان رقیبان خارجی خود پیدا کرده است. دوربین های مداربسته هیرو با داشتن قیمت مناسب و استفاده از کیس ها، بردهای حفاظتی، لنزهای بسیار با کیفیت و حرفه ایی و همچنین به مدد تکنولوژی های برتز در زمینه همگام سازی نور، توانسته با برندهایی که در حال حاضر در کنار برندهای چینی موجود در بازار فعال هستند رقابت چشم گیری داشته باشد.

انواع دوربین های مداربسته ایرانی هیرو hero

گروه اول دوربین های ارزان قیمت هیرو به نام گروه تایگر که بسیار اقتصادی بوده و آنالوگ یا توربو هستند. (HD-CVI)..

گروه دوم دوربین های مدار بسته ارزان قیمت hero با نام فلیس Felis )) که تحت شبکه کار می کنند.

گروه سوم دوربین های مدار بسته ارزان هیرو پیشرفته معروف به منتیس Mantis)) که این گروه نیز تحت شبکه کار می کند.

گروه چهارم دوربین های مداربسته ارزان هیرو حرفه ایی به نام لمور Lemur)) که این دوربین ها نیز تحت شبکه کار می کنند.

دوربین مداربسته ایرانی هیرو (Hero) سری تایگر (Tiger Series)

دوربین های آنالوگ معمولی و قدیمی موجود در بازار با استفاده از چیبست های معمولی (AHD) ساخته شده که به مرور زمان باعث افت کیفیت تصویر می شود اما استفاده از تکنولوژی (CVI) در دوربین های ارزان قیمت هیرو باعث می شود چیبست ها دیگر دچار آسیب نشده و کیفیت تصویر افت پیدا نمی کند.

این گروه از دوربین های ارزان قیمت هیرو در مدل های بولت و دام با قابلیت ۴IN1 تولید و به بازار عرضه می شوند.

گروه دوربین های مدار بسته ارزان قیمت هیرو hero مدل تایگر دارای قابلیت های دیگری نظیر DWDR ، BLC و HLC می باشند که به راحتی می توان تنظیمات مناسب را برای روز و شب انجام داد همچنین مجهز به تکنولوژی دید در شب در دو نوع Infrared یا همان مادون قرمز و EXIR که نوع بسیار پیشرفته تر دوربین های دید در شب می باشد کیفیت دوربین های هیرو مدل تایگر ۲ مگا پیکسل می باشد.

دوربین مداربسته ایرانی هیرو سری تحت شبکه فلیس

این دسته دوربین های ارزان قیمت که با نام تجاری فلیس در بازار عرضه شده اند از رده دوربین های ارزان قیمت است که قابلیت اتصال میکروفن و همچنین ضبط و. پخش را دارد از ویژگی های مهم این گروه Felis نفوذ ناپذیری در برابر آب و گرد و غبار و همچنین دارای انتقال اطلاعات، تصویر و برق را هم دارد.

دوربین مداربسته ایرانی hero سری تحت شبکه منتیس

گروه mantis از دوربین های مداربسته هیرو که تحت شبکه فعالیت می کنند قابلیت های پیشرفته تری نسبت به دو دسته بالا را دارند مانند امکان مانیتورینگ حرفه ایی برای کاربران. این دوربین ها در دو نوع دید در شب با وضوح دومگاپیکسل در بازار در دسترس مشتریان است.

دوربین مداربسته هیرو hero سری تحت شبکه لمور

آخرین سری دوربین های ارزان قیمت Hero موجود در بازار مدل Lemur است که با داشتن تمام ویژگی های دوربین های سری های قبلی دارای تکنولوژی  WDR نیز می باشد همچنین این دوربین ارزان قیمت برند هیرو بسیار مناسب برای استفاده در مکان هایی است که کابر با اختلاف زیاد نور مواجه است این دوربین ها با وضوح چهار مگا پیکسل در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

خرید و فروش دوربین مدار بسته هیرو Hero

 مجموعه ایی از قطعات بسیار با کیفیت و حرفه ایی در تمامی سری های دوربین ارزان قیمت ایرانی هیرو مورد استفاده قرار گرفته است مانند بهترین کیس ها، لنزها و بردها به طور مثال لنزهای به کار رفته در این دوربین های ارزان قیمت ایرانی تولید شده در یکی از بهترین کمپانی های کشور به نام YTOT است که بهترین لنزها را برای محصولات دوربین های مدار بسته تولید می کند. این شرکت که سابقه درخشان و طولانی در زمینه تولید انواع لنزهای دوربین ها دارد در تمامی مراحل تولید تست فنی و عرضه آن به کشورها از متخصصین بسیار حرفه ایی بهره برده است تا محصولی بدون عیب و نقص را در اختیار مشتریان خود در سرتا سر جهان عرضه نماید. شرکت YTOT به دلیل رعایت تمامی استانداردهای جهانی در تولید لنز در سیستم های نظارت تصویری موفق به دریافت گواهینامه ISO9001 نیز شده است. نکته بسیار مهم در مورد لنزهای تولید شده در این شرکت این است که هر قطعه لنز تولید شده در این مجموعه باید ۲۰ تست ایمنی را پشت سرگذاشته و پس از انجام این ۲۰ تست مختلف به بازار عرضه می شود. با توجه به مطالبی که در بالا اشاره شد می توان به جرات گفت لنزهای مورد استفاده در دوربین های ارزان قیمت ایرانی هیرو از بهترین نمونه موجود در بازار می باشد.

 برتری های دوربین مدار بسته ایرانی هیرو-دیود TVS

یکی از ویژگی های بسیار متمایز کننده این برند ارزان قیمت ایرانی به سایر برند های ایرانی موجود در بازار ایران وجود دیودهای TVSاست دیود که کار کنترل تغییر ولتاژ را بر عهده دارد می تواند در جریان مسیر برق قرار گرفته و در برابر تغییر ولتاژهای ناگهانی برق مانع از آسیب رسیدن به سایر قطعات الکترونیکی شود.

 موارد استفاده نرم افزارهای دوربین مدار بسته هیرو

یکی از مهمترین قسمت های استفاده از دوربین های مداربسته مشاهده اطلاعات و دیتاهای ضبط و ثبت شده یا زنده توسط دوربین در کامپیوتر و تلفن همراه است این دوربین های ارزان قیمت ایرانی نیز با نرم افزارهای به روز دنیا در کامپیوتر و تلفن همراه قابل مشاهده می باشند که دسترسی فرد را به محل مورد نظرش بسیار آسان می کند.

 

 

نظرات خود درباره محصولات را با ما در میان بگذارید و برای خرید یا راهنمایی با ما تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *